Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, en gång glömde jag hjälmen (hade mössa på så märkte det inte heller), och en annan gång glömde jag hjälmen hemma när jag jobbade i stall så fick rida utan (att inte rida och dumpa alla hästarna på andra skötaren var inget alternativ)
jag trodde faktiskt det aldrig skulle ske, men efter ha hängt mellan en hästs käkar, hade jag inte full tillit till honom efteråt Jag jobbade då i ett försäljningsstall och hade ingen aning om att han var så skadad Han visade sig sen även attakerade även andra hästar under ridning... Vi hade ingen möjlighet (läs tid) till problemhästträning, det var tävlingshästar vi sysslade med.
Näe, alltså... jag är en sån som gör allt det där dumma (behöver ju inte nödvändigtvis vara dumt, dumt, men sånt andra drar sig för så att säga) som andra tycker man är knäpp om man gör... så att jag inte skulle våga är liksom inte på kartan
Hästmänniskan
Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Hästhantering Nu har jag inte läst tråden jättenoga, så ber om ursäkt om jag missat något. Tyckte mig se någonstans att hon verkar gå ensam. Kan hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.