Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En liten anekdot på turridning
Jag jobbade i ett försäljningsstal i Italien och ibland hade vi mkt häst inne och han som drev fiket föreslog att vi kunde ta betalt av turister att rida ut på de hästar som var lämpade. Vi funderade och tyckte att det faktiskt var en smart idé. Vad vi inte hade funderat på att de hästar vi tyckte var lugna och snälla var fortfarade högpresterande hopphästar som inte var vana vid nybörjare
Vi testade 1 gång... Turisterna, ett ungt par på bröllopsresa, ville ta en 2 timmarstur, efter 1 timme red jag min och hade 2 hästar som handhästar samt 2 ryttare med blodiga skavsår på benen
Hästmänniskan
Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.