Har du gjort det? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har du gjort det? 3

Ja, ponnyn fick täcken och stora hästen har fått sadelväskor, träna, ländtäcken och diverse täcken lagade :p

Samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Har mest virkat och stickat :D

Bästa kombon med fotbollsstrumpor och hemstickat pannband :D

1461379_10200982325136042_1711589616_n.jpg


Har du tolkat?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Ja

Har du mött en häst som du verkligen inte passar med ridmässigt och inte klarar av att rida ordentligt?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Ja. En gammal väns häst. Supersnäll men så tung i munnen att jag inte vågade rida henne på rakt spår mer än skritt och trav. Galopp vågade jag bara på volt. Å då har jag tränat travhästar som knappt gick att få stopp på..

Samma.
 
Sv: Har du gjort det? 3

Ja, men det var ganska länge sedan. Red en häst i våras också som det inte gick särskilt bra med, men det beror nog inte på kemin utan snarare på att jag misstänker att det var något fysiskt fel på hästen.

Samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Ja. En fet ardenner/fjording. Fast det var ju bara en person som kunde rida den hästen och det var inte hästens ägare xD

Har du suttit på en skenande häst?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Ja en gång, ponnyn blev rädd för hunden, och hunden tyckte då att ponnyn behövde vallas hem= full fart in i stallet nästan.

Samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Nix, min gräns var vid 120cm. Jag har dock alltid varit en hopprädd stackare så det är HÖGT :D

Har du något ätbart till dig själv i stallet?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Inte mer än morötter (som egentligen är till hästarna..) ;)

Har du byggt egna hinder?
 
Sv: Har du gjort det? 3

En häck in till en trädgård.. :angel: Hästens idé, jag hängde vacker med..
Inte lilla häcken heller ca 1m hög och lika bred, från stillastående.. xD

Sen har jag haft trädgårdsmöbler (vita i plast) som hinderstöd i brist på annat.. :p

Samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Snögubbar, uppsittningspallar, fodertunnor, buskar... You name it :D

Har din häst ätit något konstigt någon gång?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 158
Senast: Ananazen
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 446
Senast: L(i)FE
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 549
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 098

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp