Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, men inte så spektakulärt som på bilden
Hoppade studs med en b-ponny när jag var liten, gick alldeles för långsamt, segade oss över de två första hindren men stopp på sista så jag gled över halsen och landade på andra sidan hindret..
Ja ! Red ett varmblod och vi galopperade, hon blev rädd och jag hängde på sidan. Och tänkte "Jag ska FAN inte ramla av" och helt plötsligt satt jag på ryggen igen. Kontsigt men fattar inte hur ja lyckades
Har du brottats med en shettis nån gång? (Fick själv göra det i veckan när jag skulle få dotterns ponny att stanna när han inte hade grimma eller nåt på sig )
Hästmänniskan
Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Hästmänniskan Jag skulle nog räkna med runt 50. Vill inte längre ha en prestationsavlad häst, utan nått som funkar i skogen eller framför vagn. Ponny...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.