Hejsan mitt namn är wael albordaini. Jag skriver till dig då jag vill ha hjälp med ett ärende, de är nämligen så att de har omhändertagit min hund och hennes valpar. För anledning av att de fanns urin och avföring i miljön dem befann sig i, men där dem även tog ett muntligt förhör med en släkting till oss som var på plats där han inte visste vad han skulle svara eftersom han inte bor här och att man sedan tar beslut på plasten utifrån vad vår släkting har sagt är fel, men där dem även fick honom att skriva på ett papper som han inte fick veta vad som stod i den och då han inte fick någon förklaring. Sättet dem har arbetat på är ett oacceptabelt sätt, att polisen ska hoppa in i från vårt fönster utan att ens ha ett tillstånd från tingsrätten eller domstolen och bara ta min hund och valparna är oacceptabelt. Men att även bara ta min hund när jag som ägare inte ens är på plats så att jag som ägare inte får någon möjlighet alls att prata med dem är en dålig still att arbeta på. Att omhänderta min hund och hennes valpar för de fanns urin och avföring från valparna är också en jätte konstig orsak för dem är valpar och dem lär sig fortfarande på att man ska inte kissa inomhus, men dem har bara 6 veckor, varje dag efter mitt jobb så städar jag efter dem. Jag är så olycklig utan min hund, hon är en familjemedlem till min familj, men även min dotter, jag vill ha tillbaka henne mer än allt i världen, och jag hoppas jag kan få hjälp ifrån dig med detta ärende, för jag är så förtvivlad efter dem tog henne ifrån mig, och sättet dem har arbetat på gör mig arg men också ledsen, för jag kanske inte må va svensk men jag försöker passa in i samhället