Har blivit mycket trevligare.

Masse

Trådstartare
Ja som rubriken säger så har det blivit mycket trevligare att läsa här nuförtiden än för en del år sedan.
Nu är det goda råd och mycket kunskap i de flesta svaren. Förr fanns det en hel del svar/råd som innehöll spö och våld. Det är så skönt att det i stort sett är helt borta numera :D

Sv: Har blivit mycket trevligare.

Håller med.

Förr kunde TS bli påhoppad rätt rejält här inne men istället för det så kommer det nu konstruktiva tips på hur man kan lösa det istället för att få kommentarer om att man är en dålig människa som inte borde ha häst m.m.

Jag läser trådarna här inne bara för att lära mig mer så fort jag ser en intressant tråd.

Själv har man ju precis återvänt hit efter 10 års frånvaro så verkar som jag missat den dåliga perioden :D

Jag tycker detsamma! Numera kan man hitta mycket intressant information här, och avarterna är relativt sällsynta.
Way to go!!! Jag tror att forum och andra sociala medier skapar sina egna strukturer och sin egen policy och att de värsta knäppisarna helt enkelt sorteras bort och får ägna sig åt att vara otrevliga någon annan stans innan de sorteras bort därifrån också ... :D:D

Så sant!!

Har knappt reagerat på den trevligare tonen här, bara för att tonen blivit så mycket värre på de olika hästforumen på FB tillexempel.:banghead:
Skulle aldrig våga mig på att svara på, eller än värre starta en tråd där!

Kul för oss som slipper dem! ;)

Det är för att dagens ungdom inte använder forum :(

Jag var jävligt kaxig när jag hängde här och var 13-15 haha. Men det är snart 10 år sedan.

Tycker likadant =) Tycker också att folk är mer benägna att fråga hur man menar istället för att hoppa på direkt om någon skulle uttrycka sig så att det låter skevt. Är ju så mycket kommunikation som kan gå snett via enbart text och det känns som ett enormt upplyft för stämningen om man har förståelse för det =)

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
2 019
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 892
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2