Sv: Har aldrig känt det så förut!
Nu har jag visserligen 3 hundar, men jag kan Inget annat än att hålla med dig!
Min valp, schäfer 6 månader, han är verkligen Mitt Allt!!
Gode gud i himlen vad jag älskar den hunden. Helt obeskrivligt. Jag är uppfödd med hundar, men ingen hund-verkligen Ingen hund har betytt så mycket för mig, som Nero gör.
Jag vet faktiskt inte varför. Men jag tror att det kan bero lite på att de tidigare hundarna jag/vi haft har mest varit mammas val.
Nero är alltså egentligen min absolut riktigt första egna hund som Jag valt!
Och kanske beror det även på Hur jag fick/valde honom har något med saken att göra? Han kommer nämligen inte alls från den uppfödaren/linjer jag först valde-men jag fick nys om honom och åkte dit och kollade, väl där så sa det bara 'klick'-Han var Min!
Jag ångrar inte en enda sekund att jag köpte honom. Och det finns inget härligare än att efter en lång bra (eller dålig..) dag hoppa upp i sängen han och jag-och bara gosa. Det gör vi varje kväll
Det är lite av 'vår grej'.
Likaså att åka ut och träna och ha roligt, och om allt bara går käpprätt åt helvete en dag så spelar det ingen större roll, det tar vi ist. lärdom av. Eller bara ligga i soffan framför TV:n och bara jäsa!
Ja, det spelar ingen roll vad vi gör-han gör mig så otroligt lycklig, glad och varm oavsett!
Detta låter säkert jätte fånigt, men den hunden förgyller(stavas?) min dag, min tillvaro med att bara finnas vid min sida. Vi förstår varandra känns det som, han litar på mig-och jag på honom.
Han är min fula lilla skit-gris!
Vi är ett team!
Min kloka och fina, älskade hund!
Nero, jag älskar dig mest i världen!!!
//Näe-Nu måste jag gå och pussa på honom bara för det.