HappyHorse foder?!

Sv: HappyHorse foder?!

En liiiiten sak bara - du skrev i ett tidigare inlägg att du skulle prova detta nya foder när lusernen är slut. Tänk på att byta foder successivt under en längre tid, framförallt nu då du går från grovfoder till kraftfoder!

ja det vet jag :D men har lekt med tanken att byta till dodsons foder, som har ett foder som är nästan exakt samma som lucernen så jag funderar på att ge henne müslin lite mer som "godis" när hon varit duktig och så... kanske bara en hand full eller så... :)

Okej, så du har tillgång till Dodsons sortiment också. Vad har du hittat där då?

Btw - inte för att du behöver svara (:D) men har du sett mitt PM?

ja det har jag, ;) var inne och kolla och så såg jag det :P
hade tänkt mig build-uppen :) det är ju antingen pellets eller cuber :)

Är det pellets du menar?
Kvarnbys säckar är 30 kg (dessutom 150gr smpr per kg). Kostar 100kr. Den danska lucernpelletsen är 25 kg.

Hackstrå ligger Dangrönt i 20 kg säck, Krafft 25 kg. Blir det verkligen 2kr/kg billigare? Jag har inte jämfört pris, valde Krafft för det var mer i säcken. ;)

Japp, pellets. Strå ger jag inte o har ingen koll på stråpriser.
// Linda

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 467
Senast: QueenLilith
·
Hundhälsa Har såklart pratat med veterinären och har tid klockan 13 idag men måste få skriva av mig. Är orolig över min ena hund. Hon har varit...
Svar
4
· Visningar
2 975
Senast: eldhroka
·
Hundhälsa Nu blir jag snart tokig. Min hund har fått Royal Canin i princip hela sitt liv. Jag har bytt mellan sorterna, men alltid RC. Han får...
Svar
3
· Visningar
1 126
Senast: dpmatte
·
Foder & Strö Jag äger en dräktig sak som matvägrar i tid och otid. Hon går in i högdräktighet i slutet på januari/början på februari. När hon inte...
Svar
2
· Visningar
1 129
Senast: elle12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka