Jag vill inte heller ha skit på tomten, men vill helt enkelt att de först frågar och sedan återställer ordningen. Det var ju det som Inte skett i TS.Ja, jo, jag är som sagt gift med en hantverkare med egen firma och är även ibland med ut och jobbar. Jag lovar att jag inte behöver en förklaring om hur deras vardag kan se ut. Men om där finns en fungerande toalett (vilket det ju gör i detta fallet sett till TS) så ser jag ju hellre att de använder den, än går ut och vänder upp en grästuva i trädgården? Eller skogen? Där går jag med hundarna lösa varje dag och vill verkligen inte ha människoskit, liksom.
När jag har hantverkare hemma tar jag för givet att de använder både mikro och toalett, utan att fråga. Ofta finns det även kaffe kokt när de kommer, om jag är hemma.
Jag kanske vill in och ta undan något som jag inte vill att människan ska se, elelr som i TS fall nämna att det är viktigt att de viker ned toalocket till exempel. Jag skulle aldrig bara tralla in i någons badrum utan att först kolla av att det var okej om jag jobbade hemma hos en främmande människa.