Hantera busig häst!

Casper

Trådstartare
Nu ska jag ut och hantera lillemann... han e ju lite bökig ibland som jag tidigare skrivit här, han stegrar om han e uppbunden men har nu skött sig BRA i två dagar i rad:love::banana:

Så håll nu tummarna för mig att det går bra nu me när jag ska ut till honom:smirk:

Återkommer med resultat sen:D:crazy:

Sv: Hantera busig häst!

Det gick bra:banana::bump::banana::bump::banana:

Han gnäggade två, te gånger och gick fram ett par steg men sen stod han till 90% still! hoppas det går på rätt håll nu!!!:bow:

Dock har jag kommit på att han står bäst i gången me enpunkts fäste. Så då får han stå så tills han fungerar perfekt..

Håll nu tummarna för att vi kommit p en teknik lilleman och jag som gör att vi kämpar mot samma mål:):love:

Liknande trådar

Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 000
Senast: super
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 629
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 252
Senast: hastflicka
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 697

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka