Hängbröst :(!

Sv: Hängbröst :(!

Tack! :)

Hade jag den summan pengar "över" hade jag nog gjort det, men just nu finns andra tomrum att stoppa dem i (hahahaaa, där var jag vitsig utan att ens inse det förrän efteråt!! )
 
Sv: Hängbröst :(!

*kl*
Jag är 25 och mina bröst började hänga vid 18. Jag har alltid pendlat i vikt så det var ju ganska oundvikligt. Jag har inte ens fått barn än. Till på köpet så skiljer det en kupstorlek mellan dom ungefär. (70 C/D-D/E).
För ungefär fyra år sedan låg jag på sjukhus en vända och min mamma och hennes man var på besök. Jag böt om inför dom+ en sköterska (min familj liksom) och tom dom reagerade på att dom var så olika och undrade om jag kanske inte skulle besöka en läkare då risken för snedbelastning i framtiden är så stor.

Men njae, hade jag dom pengarna hade jag hellre lagt dom på käken (som går som tandvård) så att jag kan äta normalt resten av livet.
 
Sv: Hängbröst :(!

Jo, men alla säger ju att "det är helt normalt" med olika stora bröst, men ingen säger HUR stor skillnad som är normalt. Jag vet ju att jag iaf borde gå på en konsultation, för det är ju inget jag kan avgöra själv, men mina andra hälsoproblem känns mycket mer prioriterade :p Men okej, nu fick jag lite energi till att nog iaf boka en tid. Jag måste ändå till VC snart igen för besök så jag kan ju prata med henne.
 
Sv: Hängbröst :(!

Det skiljer en storlek på mina bröst också. Det är SKITDRYGT att hitta rätt bh. Hur har du "löst" det?
 
Sv: Hängbröst :(!

Jag köper för det mest en BH som passar "den stora" och så får "den lilla" helt enkelt vara nöjd så :p Alternativt ilägg om man ska vara fin.
 
Sv: Hängbröst :(!

Har svårt att tänka mig att träning av bröstmuskler hjälper särskilt mkt när det gäller mindre bröst. Jag upplever själv att jag ser bredare ut, till bröstens nackdel. Men det är säkert individuellt.

Jag själv kommer operera mina när ekonomin tillåter. Dom hänger inte än men jag är inte bekväm i dom och det begränsar mig.
 
Sv: Hängbröst :(!

När jag gick ner 25 kg så blev det ingenting kvar av mina, eller jo, de krävde fortfarande stor kupa och såg ok ut med kläder, men det var tomma påsar liksom. Funderade på att fylla ut dem men det var väl tur att jag inte gjorde eftersom vikten sen skenade och nu har jag stora bomber igen naturligt.

Det jag lovat mig själv är att när jag gått ner och hållit viktigen i MINST två år stadigt så ska jag operera, utfyllnad, lyft och minskning på nåt vis, skulle vilja ha C-kupa igen.
 
Sv: Hängbröst :(!

Hur menade de att risken för snedbelastning skulle vara stor? Det rör sig ju inte om något kilo i skillnad på en kupstorlek.

*kl*

Jag puffar upp mitt lilla (också en kupstorlek) så det funkar någorlunda. Det blir av någon anledning mer markant i kupor som täcker mycket av brösten.
 
Sv: Hängbröst :(!

Hoppar in från ÄU.

Man behöver ju inte göra några badabooombs, ett lyft och ett resultat som passar ihop med kroppen tycker iallafall inte jag har något bäst före datum. En nära släkting har inplantat, 50+ och det är inget man ser. Hen säger själv att hen nog inte kommer plocka ur dom utan snarare byta till ett mindre implantat. Hen skulle vara platt utan dom förövrigt.

Knapp

21 och hängisar, men än så länge har jag aldrig stött på något mansdjur som inte velat talla på dom när tillfälle ges. Har tidigare vart väldigt bitter över att de inte sitter som ett par toppiga nya tuttar men med tankens kraft har det blivit snyggare allt efter som att jag ändrat min inställning.
 
Sv: Hängbröst :(!

Jag måste fråga - använder du alltid hen istället för hon/han ?

Just här i inlägget ovan så skulle jag bli förvånad om personen inte var en hon eftersom det handlar om kvinnobröst
 
Sv: Hängbröst :(!

Det kan vara en person som vill bli kallad hen.
 
Sv: Hängbröst :(!

Jag tränar rätt flitigt och hoppas att jag skall kunna hänga upp dem på en muskel, kan de vara möjligt??? Har B kupa så de är inte så stora.

Vill poängtera att jag INTE har last speciellt många svar här så mitt svar kanske redan har kommit.

Tjejer har mycket svårt för att bygga muskler och särskilt bröstmuskler. Själva brösten (så som vi menar) består till största del av fett medans själva bröstmuskeln ligger under själva bysten. Genom att träna upp sina bröstmuskler genom styrketräning kan man få ett naturligt bröstlyft till viss del.
Ligamenten och senorna som håller brösten uppe kan däremot bli uttänjda och det är detta som "gör" hängbröst. Här är det en hel del gener som spelar in men även hur man tar hand om sina brösts "placering" i vardag och träning. T.ex. om du hoppar upp och ner UTAN någon slags bh så känner man själv mkt väl hur brösten dunsar ner och det tänjer dessa ligament och senor oerhört mkt. Tar du på dig en vanlig BH och gör det samma reduceras denna känslan mycket och avlastar dessa delar av bröstet. Tränar man mycket, vad det än är så är en bra sport BH en oerhörd investering med anledning av bland annat detta.
Men som jag inledde med, styrketräning av bröstmuskeln ger till viss mån ett naturligt bröstlyft, dock tar det lång tid men kostar betydligt mindre än en operation. Dessutom har du inte så stor byst så då märks skillnaden snabbare eftersom kvinnor med mindre byst generellt har mindre kroppsfettsprocent än kvinnor med större byst.

Hoppas detta hjälpte något :)
 
Sv: Hängbröst :(!

Transvestit, shemale? Nu ska du inte vara sån och förminska alla karlar med maleboobs, de kanske också vill få tips på lyft, om de nu hänger(!) här på buke och vad vet vi om könet på Monifas släkting? ;)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Mina döttrar närmar sig åldern då det börjar hända saker med kroppen, såsom bröst och mens och sånt. Vi har tagit den "lilla versionen"...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
15 849
Senast: cirkus
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
1 993
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp