hane eller hona?!

E

Extasia_ox

Är väldigt osäker på om våran Tofflan verkligen är en honkatt längre..
det ser ut som om hon har fått 2 kulor därbak men jag vet inte om det verkligen är det :confused: våran andra honkatt har inte det. men kan honkatter se olika ut därbak eller är alla lika?
brorsan köpte katt som dom trodde var en hane, men visade sig sedan vara en hona.

Någon som vet ??

Sv: hane eller hona?!

på kaniner kan man ju trycka fram lille snoppen :o Kan man det på katter också?
för jag var där och klämde o kände men kom ej ut något och dom så kallade kulorna kändes inte hårda :confused:

Hmm... Löper hon då (det borde ju vara ett säkert tecken på att det inte rör sig om testiklar i alla fall...)? Eller hon kanske är kastrerad... Jag hade nog tagit med kissen till veterinär, så att det inte är något allvarligt!!

hon är nu 5 månader! glömde att skriva det :) så hon har inte börjat löpa än
bilder vet jag ej hur man lägger in på trådar :o om någon vet tipsa gärna!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 932
Senast: Badger
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar