Handeln med importvalpar

Sv: Handeln med importvalpar

Vad är det du vill säga genom att visa länken?? Att all import är dålig? Att man ska passa sej noga innan man köper en importerad valp??
 
Sv: Handeln med importvalpar

Det mans ska tänka på är att hunden har stamtavla godkänd från landtes kennelklubb och att den är rätt vaccinerad....

Jag har flera importhundar... fyra stycken går här på golvet... och jag letar en till.... Så det är inte alltid dåligt! men man ska veta vad man gör... och är man ute efter en go kamrat är det nog säkrare att köpa i sverige av svensk uppfödare. Jag söker en ny avelshanne/utställninghanne
 
Sv: Handeln med importvalpar

Det mans ska tänka på är att hunden har stamtavla godkänd från landtes kennelklubb och att den är rätt vaccinerad....

Jag har flera importhundar... fyra stycken går här på golvet... och jag letar en till.... Så det är inte alltid dåligt! men man ska veta vad man gör... och är man ute efter en go kamrat är det nog säkrare att köpa i sverige av svensk uppfödare. Jag söker en ny avelshanne/utställninghanne

men tror du inte att det är precis det vad seriöst folk gör? oavsett varti ifrån man köper en hund så kollar man upp allt?:cool:
 
Sv: Handeln med importvalpar

men tror du inte att det är precis det vad seriöst folk gör? oavsett varti ifrån man köper en hund så kollar man upp allt?:cool:

Givetvis :)

Ville bara påpeka att allt som är import behöver inte vara dåligt :smirk:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
25
· Visningar
1 044
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 359
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Alltså, det är extremt enkelt att hantera hydrolat 😅 Jag har mitt i kylen, droppar en droppe på en möbeltass eller tops, och lägger den...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 488
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Hej gänget! Jag är förkyld och har för mkt tid och därför passar jag på att ställa en fråga /göra em tråd 🤣. Som några vet så skaffade...
2
Svar
26
· Visningar
4 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp