T

TaylorSwift

Min kompis hund drunknade dagen innan nyårsafton! Hon är 14år och jag har aldrig sett henne så ledsen!
Han var inte alls gammal och hade presis fått valpar med en tik:cry:

Dom var ute och jagade när han trillade i en å:cry::cry: när de hitta honom var det försent:(

Denna underbara lilla hund:cry:

-.RIP.-

Sv: Han dog!

Var med om en liknande incident för många år sedan, fast ägarna till hunden hadt tur.

Det var en bekant till familjen som var nere vid sjön och lät hunden bada. En djup, läskig sjö med svart vatten, typ.
Hunden fick kramp och sjönk, ägaren slängde sig i och simmade ner efter hunden. Som tur var hadde denne en silverkedja runt halsen och det var den ägaren såg och fick tag i och kunde på så vis dra upp hunden.

Hunden var en fullvuxen rottweiler-hane, inte den lättaste färgen att upptäcka och nog är det tur att man är lättare i vatten.

Men usch, stakars din kompis och alla andra drabbade, måste vara bland det värsta man kan råka ut för.. :cry:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 714
Senast: fixi
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 118
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 896
Senast: geting
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 666
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka