Hamstrar köpta och webcam uppe :)

De ser ut som såna här sibiriska minihamstrar eller vad de heter, är de det?

Jag har haft tre såna, himla söta, men trista efter ett tag. Plus att de kutar som bara den i sitt lilla hjul hela natten :crazy:.

Haha! Ser ut som ett pepparkakshus! :D Vad heter den?

Ett problem.. De älskar kameran :D

De får sova nu.. Vi skall jobba och de verkar rätt trötta :)

De heter Plutt och Nutt.

Japp det gör dom :D

Nu lär de väl vakna snart för nu är vi hemma och då jäklar skall vi leka med dom små djuren..

Kameran är igång :D

hahaha, gud så roligt helt plötsligt ser man en stor hand sticka ner med en matskål :D (ne jag har inte alls tråkigt nu :angel: )

Vintervita dock inte säker på renrasiga (zooaffärer har ofta hybrider mellan vintervit och campbell).
Gult under tyder på agouti och dom har lite vinterpäls just nu = inte fullfärgade :)
Färgen kommer att djupna nu när dom får mer ljus.
Dom är väldigt söta ialla fall :love:
Har haft några stycken själv :D

hehe kolla förut idag hände inget men nu får dom vatten å sås itter en å kollar på någon som e bredvid buren, haha va gulligt...kanske ska skicka in en ide om bighamster till kanal 5??

hehe kolla förut idag hände inget men nu får dom vatten å sås itter en å kollar på någon som e bredvid buren, haha va gulligt...kanske ska skicka in en ide om bighamster till kanal 5??
Kanske slår igenom :D

Just nu är kameran nere.. En liten jäkel rymde inatt! Hittade honom under tv bänken.. Så kan det gå :D

Jag kan sätta på kameran sen när vi sticker hemifrån om en 20-30 min.. Då kan ni se igen :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 966
Senast: Zpunk
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
22 270
Senast: Zewz
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 474
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Ja, hur gör man egentligen? Det finns nog många både säljare och köpare här inne som kanske har svar. Jag vill och behöver ha en ny...
2
Svar
31
· Visningar
4 289
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Valet i USA
  • Dagens nagellack!