Hambo kämpar på !

Sv: Hambo kämpar på !

intekonstigt att hästen ser för dagen bättre ut, du ger den ju sån medicin, när den sen upphör kommer smärtan med stor sannorlik het komma tillbaka, hur många vet ex att fång inte börjar i hoven?

Nu blev det galet. Många vet att fång har med tarmarna att göra. Jag lovar att vet vet mera om tarmar än hovslagare:): sedan skrev du att ta kontakt med en hovslagare dom vet mer om hovsjukdommar.

Nu blev det galet. Många vet att fång har med tarmarna att göra. Jag lovar att vet vet mera om tarmar än hovslagare:): sedan skrev du att ta kontakt med en hovslagare dom vet mer om hovsjukdommar.

:bow::bow::bow:

Till den som känner sig berörd... Ett sammarbete mellan veterinär och hovslagare är ju inte så dumt i fall som fång!

PUH! Länge sedan jag hörde från dig och så ser man sådana här tråkiga nyheter.... Håller tummarna för fångisarna i alla fall :)

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 198
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 528
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 212
Tjatter Entropin säger att universum strävar mot oordning. Det gör också vissa LLs och lekarna blir allt mer kaos. Onda och goda fortsätter...
41 42 43
Svar
843
· Visningar
30 981
Senast: Artline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar