Halvblodshingsten Grafitti

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare hallontuss
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
H

hallontuss

Är det nån som vet nåt om den icke godkände halvblodshingsten Grafitti? Har en dotter till honom på foder o det skulle vara kul att veta nåt om honom och gärna se en bild också.

Sv: Halvblodshingsten Grafitti

Allt jag vet är att han är en son till Peter Erikssons svårklasshoppare Anart.

Tack så mycket, kul att veta:)

Nån som vet ngt mer, eller vet nån mer avkomma efter honom?

Enligt nya Blupen finns det endast två reggade halvblod efter honom, Thunder King och Prince Herkules...

graffitti.jpg

SH´s utlåtande:
Maskulin, ganska långlinjerad häst av ridhästtyp. Vackert huvud, grovt ansatt hals, bred, djup outvecklad manke. tåtång fram. Energisk men spänd skritt. Energisk ganska bogfri trav.
Mamman hette Frida, var brunskäck utan stam.

Tack så mycket, kul att veta. Ska kolla upp de lite grann.

Tack för bilden. Hade för mig att han var skäck. Vår ponny är väldigt lång i kroppen, då förstår jag vart det kom ifrån...

Min ponny har honom som pappa (mamman är New Forest) Jag fick med lite bilder på honom när jag köpte henne. Kan skicka som om du skulle vilja se? :)

Tråden är mer än tre år gammal och TS finns inte kvar längre så jag stänger tråden

hälsar moderatorn

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Piaff
·
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
607
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka