Halvblod/pre?

Eliza

Trådstartare
Hejsan!
Funderar på att betäcka ett lånesto som jag har hand om ( givetvis är ägare informerad) Hon är själv mkt trevlig i typ, haft flera föl själv.
Hon har Palermo som pappa och Stanford som morfar och är en mkt vacker dam.
Jag funderar skarpt på Zagall och har haft ett gott öga åt denna hingts i många år.

Vad tror ni?

Jag vill ha en avkomma grövre med bra gång och fint temperament.
Min ambition är dressyr och mamman har ett underbart steg och hennes avkommor är urtjusiga!

Sv: Halvblod/pre?

Hejsan!
Funderar på att betäcka ett lånesto som jag har hand om ( givetvis är ägare informerad) Hon är själv mkt trevlig i typ, haft flera föl själv.
Hon har Palermo som pappa och Stanford som morfar och är en mkt vacker dam.
Jag funderar skarpt på Zagall och har haft ett gott öga åt denna hingts i många år.

Vad tror ni?

Jag vill ha en avkomma grövre med bra gång och fint temperament.
Min ambition är dressyr och mamman har ett underbart steg och hennes avkommor är urtjusiga!

zagal ska de stå :)

Liknande trådar

Avel Funderar på att betäcka mitt PRE-korsningssto med en halvblodshingst för att få en avkomma lämplig för dressyr. Hon har varit skadad...
Svar
12
· Visningar
1 323
Senast: pepinopre
·
T
Avel hejsan,.jag funderar på att betäcka mitt 11 åriga New forest sto. hon har trevligt temprament,mysig och pålitlig i de mesta och...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Masse
·
Avel Är det nån som har gjort det eller har erfarenheter av en sån korsning? Jag vill nämligen hemskt gärna betäcka mitt lilla halvblodssto...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
14 984
Senast: Eufemia
·
Avel Hej alla Bukafalare Hoppas några orkar vägleda mig i denna djungel av hingstar som finns att tillgå................... Har ett...
Svar
5
· Visningar
1 354
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010
  • Uppdateringstråd 31