Halt unghäst...

S

Solosanta

Min "bebis" har förmodligen sträckt sig eller något i ett bakben... Och vi som skulle varit med på kvalitén!
*snyft*
Kaxig som han är så gav han mig "en resa" i förrgår då jag blev lite arg på honom...;) Han gjorde några rejäla bocksprång följda av några galoppiruetter med ett ordentligt galopprace till stallet som avslut ;) (medan jag låg kvar ngt mörbultad... är ju liksom inte 15 längre...)

Tyckte inte att han kändes helt fräsch igår, men begav mig ändå iväg till min träning idag, där det mycket riktigt visades sig att han inte var riktigt OK bak. Det kan ju förvisso beror på vad som helst, men ganska mkt talar för att han sträckte sig eller ngt i samband med hans "rodeo". (Hoppas iaf det...) Så tråkigt bara att det skulle hända NU, 2 veckor kvar till kvalitén.. Men ,men... Hästar!
Någon mer här som varit med om liknande?!!

Sv: Halt unghäst...

Jag har en häst som varit anmäld till både treårs och kvalitet och alltid blivit halt lagom till att jag betalat anmälnningsavgiften.

Liknande o liknande men... Min 4-åring blev halt när vi preciiis hade kommit igång ordentligt med våra träningar för den tränaren som jag alltid har velat rida för, o dessutom gjorde min lilla buse väldiga framsteg o va skitduktig:love: så det va extra tråkigt o bara tvärt lägga ner allt.
Så himla typiskt!:smirk:

Min "bebis" har förmodligen sträckt sig eller något i ett bakben... Och vi som skulle varit med på kvalitén!
*snyft*
Kaxig som han är så gav han mig "en resa" i förrgår då jag blev lite arg på honom...;) Han gjorde några rejäla bocksprång följda av några galoppiruetter med ett ordentligt galopprace till stallet som avslut ;) (medan jag låg kvar ngt mörbultad... är ju liksom inte 15 längre...)

Tyckte inte att han kändes helt fräsch igår, men begav mig ändå iväg till min träning idag, där det mycket riktigt visades sig att han inte var riktigt OK bak. Det kan ju förvisso beror på vad som helst, men ganska mkt talar för att han sträckte sig eller ngt i samband med hans "rodeo". (Hoppas iaf det...) Så tråkigt bara att det skulle hända NU, 2 veckor kvar till kvalitén.. Men ,men... Hästar!
Någon mer här som varit med om liknande?!!

Min häst har också fått för sig att bocka och det är inga små bocksprång, han fick en lätt vrickning på ett av bakbenen. Men det gick över fort :bow:

Liknande trådar

Hästvård Okej, om jag inte haft en kompis här som ögonvittna, så hade jag befunnit mig på psykakuten nu, och krävt att bli inlagd pga...
2
Svar
21
· Visningar
4 155
Senast: mimus
·
Hästvård Kele strikes again :crazy: Alla hästarna sov ute inatt eftersom bara Vision ville in, och när han insåg han skulle bli ensam inne...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 953
Senast: Kassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka