Halt? Oren?

K

Kelly

Tyckte att min häst gick lite orent häromdagen. Därför filmade jag lite idag för att kolla, känner ingenting när jag sitter på. Hon va skadad i slutet på förra året och genomgick en operation, ingen kompliserad, bara spoling och drän efter att hon hade inflamation i benet efter lång dold sårskada. Hon vilade efter de i ca 3 månader (jag promenerade dock med henne) sendan ha hon blivit igångsatt sakta, nu ha ja kommit iång lite mer emd hoppning och så, så vet inte om hon e oren nu?!
Jag stirrar mig tokig på henne å nu vill ja veta vad ni tycker.
Är filmat med mobilkamera därför lite dålig kvalite. Hoppas ni kan se dom!

http://www.youtube.com/watch?v=CJXaeI8wCSg

http://www.youtube.com/watch?v=gg7zUGgjv4A
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Halt? Oren?

De där filmsnuttarna är så oklara så det går inte att se nåt på min dator iaf... :crazy:
 
Sv: Halt? Oren?

okej, misstänkte nästan de.. svårt å filma med mobilen så att de bli bra! men tack för att ni tog er tid iaf! =)
 
Sv: Halt? Oren?

i första klippet ser det nästan ut som att H.B. är kortare och att det inte fiktigt vill placeras inunder :D men som sagt, det kan ju vara för att filmen hackar som den gör :angel:
 
Sv: Halt? Oren?

Jag håller med övriga, för att kunna se krävs att filmen inte hackar. Det är också bra om man ser hela hästen samtidigt, både bak och fram.
 
Sv: Halt? Oren?

okej. Jag har filmat lite nytt så ska se om de blir bättre, där e också hela hästen med. ska se om jag kan fixa de.

någon som kasnke vet en bättre sida man kan lägga in filmer på?
 
Sv: Halt? Oren?

ja.... Ibland tycker jag de e hb ibland vb. vet inte om de kanske kan vara båda...
 
Sv: Halt? Oren?

Hmmm.... Nånting är det som inte ser rätt ut men törs inte säja vart då det inte är såå bra kvalitet på filmerna...:angel:
Är nog bara att kolla upp henne igen...
 
Sv: Halt? Oren?

Ja... stallägaren ska kolla på henne idag med. Sen ringer jag helsingborg på måndag. Tack!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag blir inte riktigt klok på ett beteende min hund har, så idag bad jag min kille filma medan jag bad min hund om några saker för att...
2
Svar
30
· Visningar
5 352
Senast: Banni
·
Hästvård Jag behöver lite input... Jag har en häst som jag haft sedan sommaren 2011. Fram tills sommaren 2012 var det inga som helst problem...
Svar
4
· Visningar
1 860
Senast: lomuxx
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 790
Senast: Görel
·
Hundhälsa Min älskade vän börjar bli gammal. Hon är oförskämt pigg än så länge och därför bestämde jag mig för att filma henne lite på en...
Svar
18
· Visningar
2 137
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp