Hälsointyg- utresa med häst

Olgi

Trådstartare
Jag skulle behöva en bild på ett hälsointyg som man behöver när man reser med häst inom EU.

Någon här som har ett inte använt sådant, eller har ett där man kan stryka för uppgifter i bildbehandlingsprogram? Hade varit så tacksam om någon kunde hjälpa mig (har googlat ihjäl mig på detta, men inte hittat något)!

Sv: Hälsointyg- utresa med häst

Distrikts vet har dom med när man ringer ut dom,dom är dom enda vettarna som får utfärd sådana.

Sv: Hälsointyg- utresa med häst

Distrikts vet har dom med när man ringer ut dom,dom är dom enda vettarna som får utfärd sådana.

Ok, fast jag vill bara ha en bild av ett sådant papper, inte ett papper i sig (vilket också blir svårt då jag inte har häst och har därför inte anledning till att ringa ut en veterinär) ;)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har insett att jag behöver komplettera med höpellets till min gamla häst. Tandkoll utfördes för en månad sedan, och hästen har...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: lizzie
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 806
Senast: Sel
·
Ekonomi & Juridik Jag sitter och skriver på en bok och behöver lite information kring att ta med sig sin häst till England. Inte sälja den utan ta den med...
Svar
4
· Visningar
961
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 010

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka