Halsmuskler

K

kladdkakor

Har en shettis på foder, hur kan jag göra för att få henne att bygga muskler på halsen? Hon har lite underhals och den vill jag gärna.. Jobba bort, elr vad man nu säger :p

Precis efter ridpass så hon ser väl inte sådär jätteglad ut... :D
Matildanu.jpg

Sv: Halsmuskler

Hejsan!!

Måste säga att din ponny såg väldigt välmusklad ut ändå...:)
Underhalsen får de ju om de ofta går högt med huvudet..Skritta mkt på långa tyglar så hästen själv får slappna av och söka sej framåt neråt...alltså en lång låg form , går hästen så kommer den bygga de rätta musklerna..Klättra på lång tygel..Du kan även longera henne inspänd..Lycka till.

Sv: Halsmuskler

Hej :D

Tack :) :) Du verkar ju bra på det här, tycker du att det behövs extra mkt mer muskler ngn annanstans? :D

Ska göra det, tack så mkt. :)

Liknande trådar

Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 059
Senast: Cactus
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 093
Senast: Roheryn
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 533
Senast: ildiko
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 326
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka