Halmpellets

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jeeves

Jag söker info om halmpellets - från de som använder produkten, inte från de som säljer! Vill ha ärlig info om för och nackdelar, ca månadskostnad per häst/box och om det är lämpligt att använda även för oss som inte har permanentbädd.

Sv: Halmpellets

det var en artikel i land förra veckan....vet inte hur mycket det hjälper dej men jag tyckte att det lät väldigt positivt i intervjuerna:)

Sv: Halmpellets

Jag läste ngt på ATL:s hemsida - kan det vara samma? Jag är bara osäker på om artikeln är baserad på uppgifter som kommer från tillverkaren/återförsäljare eller ej?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Här i stan genomför ett stort bolag renoveringar inom allmännyttan. Nu står arbetet stilla på minst två platser, och jag har hört...
Svar
8
· Visningar
548
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
507
Senast: ameo
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 603
Senast: 13579vas
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 488
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka