Halloweenparty!!! (Ulvlek)

En väldigt blek figur iförd lång svart slängkappa glider in på hotellet. Personen håller sig i skuggorna med blicken sänkt för att ingen ska se de röda ögonen, som sneglar lystet på de andra i lobbyn...:sneaky:

Idahoe/Dracula har anlänt!

Dracula är min självskrivna roll på Halloween, eftersom jag redan från början är väldigt blek, undviker solen och har ögon som i visst ljus ser röda ut :p
Och dessutom är slängkappa snyggt! :D

Dessvärre verkar alla vara av manligt kön
Äsch, sånt struntar jag i! :pJag färgar håret svart och slickar det bakåt, målar på ordentliga ögonbryn och lindar en hästlinda hårt runt bröstkorgen så den blir mindre kvinnlig... ;)
Det är så ont om kvinnliga vampyrer, om man bortser från Twilight :yuck:

Jag tror jag vill se en bild av dig och sågen? :angel:
Åh jag hittade ingen bild på sågen, men med ett gevär, går det bra istället?
bloodymamastill_5282b996e087c308c6a07697.jpg

Chucky har aldrig förstått dethär med att klä sig sexigt på halloween, det kan man ju göra alla dagar i veckan om man vill men hur ofta får man spöka ut sig liksom.. Eller är det bara jag som tycker det är lättare att spöka ut sig för det enda som krävs är ju bara att gå upp ur sängen sen inte göra vid sig, haha..

Chucky har aldrig förstått dethär med att klä sig sexigt på halloween, det kan man ju göra alla dagar i veckan om man vill men hur ofta får man spöka ut sig liksom.. Eller är det bara jag som tycker det är lättare att spöka ut sig för det enda som krävs är ju bara att gå upp ur sängen sen inte göra vid sig, haha..

Haha, personligen krävs det nog lite mer än skitigt hår för att skrämma folk - annars ser jag nog ut pretty much the same när jag precis gått upp... Mer än kuddavtrycket i ansiktet, men jag har nog inte sett det än i något skräcksammanhang. :p

...Vet dock inte om det är positivt eller negativt. :rofl:

Undrar om @Lilltess blivit besatt av Gammeln -hon brukar väl inte prata om sig själv i 3e person..

Det här festen blir nog läskigare än vad jag räknat med... :nailbiting:

Haha, personligen krävs det nog lite mer än skitigt hår för att skrämma folk - annars ser jag nog ut pretty much the same när jag precis gått upp... Mer än kuddavtrycket i ansiktet, men jag har nog inte sett det än i något skräcksammanhang. :p

...Vet dock inte om det är positivt eller negativt. :rofl:

Haha men jag har mörka drag förutom hyn som är likblek, så jag ser riktigt mycket ut som ett spöke.. Om jag inte lägger lite puder på mig får jag titt som tätt höra att jag ser sjuk ut :meh:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka