Hallandsritten

Sv: Hallandsritten

Det du säger lär ju bidra till att man i vart fall som ryttare känner det som att Lovisedalsritten o Rimboritten rullar som tåget:-)

visst gör det det, men ju mer man kan planera /förbereda innan dess bättre. Då finns det tid att åtgärda problem utan att behöva stressa ...

Tja, helt plötsligt känns mitt beslut att aldrig mer vara tävlingsledare som ett helt riktigt beslut.
Jag måste ha varit sveriges sämsta tävlingsarrangör, eftersom allt alltid blev stressigt och halvt hysteriskt sista veckan.
(Detta innebar dock inte att det mesta löste sig till slut, och att det trots allt var ganska kul att arrangera.)

Tja, helt plötsligt känns mitt beslut att aldrig mer vara tävlingsledare som ett helt riktigt beslut.
Jag måste ha varit sveriges sämsta tävlingsarrangör, eftersom allt alltid blev stressigt och halvt hysteriskt sista veckan.
(Detta innebar dock inte att det mesta löste sig till slut, och att det trots allt var ganska kul att arrangera.)

Men men för guds skull, hoppas att det inte var min kommentar som får dig att känna dig så! Alla är inte vana vid att planera etc men man kan alltid lära sig och förbättra.
Hör av dig om du funderar på att vara arrangör igen. Jag hjälper dig jättegärna med råd, tips m m - hör bara av dig!:bow:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 911
Hundhälsa Har en hund på drygt 2,5 år som haft problem med magen och därför går på elimineringsdiet. Hills z/d, färskt hjortkött, standardt immun+...
Svar
5
· Visningar
445
Senast: Sol
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 372
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 064
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka