Hallands ridled?

Leoni

Trådstartare
Är lite sugen på att testa rida Hallands ridled under ett par dagar i sommar. Är det någon här som ridit den och vill berätta lite om intrycket skulle jag bli jättetacksam.

Å är det någon som vill hänga på så PM:a

Sv: Hallands ridled?

Ridleden "finns" inte längre i Halmstad delen. Den är nerlagd och man kan inte få någon karta enligt turistbyrån och region halland.. Vi ska rida på den i sommar men får leta egna vägar istället..

Däremot så sitter det iaf skyltar kvar här ute hos oss så förhoppningsvis så sitter de kvar uppåt också..

Var på ridleden ska ni rida?? *nyfiken i en strut*

Jo Laholms-, Varbergs- & Kungsbackadelarna finns fortfarande men Halmstad & Falkenberg ligger nere för där var det ingen som ville ta över driften.

Däremot finns det kvar nån lista över höbönder som jag kunde få.. Då kan man ju lista ut vägen själv kanske?

Tänkte rida på vid Hishult och sedan rida norrut var det tänkt

Har ridleden utanför stallet.
Tror nog att skyltarna sitter kvar, ska kolla då man ju inte kollar efter dem alltid!
Bor i Hylte kommun.

Då är där skyltat iaf upp till oss (simlångsdalen) och då rider du nästan förbi vårt stall med!

Om Leoni har kollat sen så är ju skyltarna kvar upp till Hylte.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
293
Senast: Lavinia
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: MiniLi
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 676
Senast: MiniLi
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 502
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar