Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är lite sugen på att testa rida Hallands ridled under ett par dagar i sommar. Är det någon här som ridit den och vill berätta lite om intrycket skulle jag bli jättetacksam.
Ridleden "finns" inte längre i Halmstad delen. Den är nerlagd och man kan inte få någon karta enligt turistbyrån och region halland.. Vi ska rida på den i sommar men får leta egna vägar istället..
Däremot så sitter det iaf skyltar kvar här ute hos oss så förhoppningsvis så sitter de kvar uppåt också..
Var på ridleden ska ni rida?? *nyfiken i en strut*
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att skänka pengar till vår lokala ridskola, där mitt barn rider, som en slags "julklapp". Är det okomplicerat att göra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.