J

jane

Ja , nu är det så att ja e så nervös så ja håller på att göra i byxan.! jag ska iväg och "visa" hur jag rider för en tant. Jag ska antagligen rida där i sommar. men problemet är att ja har sån urkass balans! :O ... i sadel går det ju bra , då är det ju mer eller mindre bara att sitta och se glad ut . men barbacka? ucsh säger ja bara. ja vinglar och dinglar som nån jäkla jojjo där på hästryggen och ja har försökt länge att försöka få till det men, det går ju inte.

Så hade hoppat på att kanske få några fina tips.

och ja, jag skulle ju alltid kunna fråga om jag får sadel men då känner ja mig så fisförnämn och dålig ^^ :D

Sv: Hallå!?

Be om sadel. Säg att du helst rider nya hästar med sadel för att få mer stöd och kontroll. Inget konstigt i det.

Finns ingen sadel så får du rida barbacka. Du kan ju alltid slänga in ett " oj,haha,barbacka,det har jag inte ridit på flera åååår. Men det ska nog gå bra"

Lycka till:)

Ja du man vet aldrig vad gamla galna tanter får för sig :P

asch du kan nog vara lugn de kommer gå toppen bra!

va är de för jobb?

de är inget jobb? :O ... jag ska dit och visa vad jag kan typ för henne, för jag sak antagligen rida hennes hästar, för det ställe ja rider på nu är dom som äger stallet så särbehandlande och typ avgudar vissa och sen knappt bryr dom sig om dom andra ( dom andra e bl.a mig). så därför ska ja prova hos en annan :P

och där ja red förut va to.m en ridskola :eek:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 806
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 155
Senast: Juli0a
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 890
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 198

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka