HÅll Tummarna!!!!

P

petra73

Nu e de så här............
Vi fick missfall i sep o ja har varit rädd för att försöka igen. Men nu har vi lekt kaniner igen:banana:Hade mensen den 9:e Jan o prickade in äl(tror ja):). Men till sak..... Nu har ja lite såna konstiga saker för mig precis som förra gången, stickningar i magen o kissar väldigt mycke(alltså blir så in i helv.. kissig):p. Ja kanske inbillar mig men visst e de lite som om ja skulle kunna va gravid??:)
Vet att de e lite tidigt men så här va de förra gången me.
Hur tidigt kan man göra ett test?
Så alla ni kan väl hålla tummarna för oss:bow:
 
Sv: HÅll Tummarna!!!!

Lycka till! Nu är vi flera här som har bebisverkstad! Se min tråd Nu ska vi göra barn. Kul! :) Jag slutade med p-pillren i november och väntar nu på min tredje mens efter att vi började. Det är väldigt spännande! Men ibland känns det hopplöst, "jag kommer aldrig bli gravid", men sen kommer man ju på att vi inte försökt så länge. Men det känns som evigheter ändå.
 
Sv: HÅll Tummarna!!!!

Lycka till! Nu är vi flera här som har bebisverkstad! Se min tråd Nu ska vi göra barn. Kul! :) Jag slutade med p-pillren i november och väntar nu på min tredje mens efter att vi började. Det är väldigt spännande! Men ibland känns det hopplöst, "jag kommer aldrig bli gravid", men sen kommer man ju på att vi inte försökt så länge. Men det känns som evigheter ändå.

HIHi....Ja så känns de för oss me!! Försökte i 6 mån innan vi blev förra gången. Tyckte att vilken tid de ska ta:rofl: Men tiden går ju jättefort....lycka till till er me:bump:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nångång i januari/februari 2023 så blev det väldigt blött i markerna där jag bor och översvämningar lite här och var. Jag läste...
Svar
5
· Visningar
346
Senast: Lingon
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 525
Senast: Lhas
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
10 269
Senast: machafuko
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
4 870
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Shettistråden del II

Omröstningar

Tillbaka
Upp