H
_Hanna_
igår så hade jag bakat muffins för att sälja idag i elevstödjarcafet!!
jag säger till alla klart och tydligt att dom inte får ta några..ställer domn på köksbordet och går iväg en stund!!
efter ett tag så går jag tillbaka till köket och upptäcker till min förvåning att min kära storebror har tagigt en!
blir så klart arg och skäller ut honom..
tänker att nu ska han väl låta dom vara...så jag går iväg till varadagsrummet och tittar på tv...
när jag sen går för att hämta vatten i köket ser jag att det fattas utligare 4 muffins..
antar då såklart att brorsan har varit i farten och blir tokigt..när han lovar på heder och samvete att han inte rört mina muffins så börjar jag leta..muffins kan ju inte bara försvinna..
och hittar min hund i sin korg..och vad äter han på?MINA Muffins..
dne rackare har varit i köket,hoppat upp på bordet och snott mina muffins..
lyckligtvis blev han inte sjuk..!!(skönt)
men han tyckte tydligen att han också skulle få några muffins..
vilken hund man har alltså..!
jag säger till alla klart och tydligt att dom inte får ta några..ställer domn på köksbordet och går iväg en stund!!
efter ett tag så går jag tillbaka till köket och upptäcker till min förvåning att min kära storebror har tagigt en!
blir så klart arg och skäller ut honom..
tänker att nu ska han väl låta dom vara...så jag går iväg till varadagsrummet och tittar på tv...
när jag sen går för att hämta vatten i köket ser jag att det fattas utligare 4 muffins..
antar då såklart att brorsan har varit i farten och blir tokigt..när han lovar på heder och samvete att han inte rört mina muffins så börjar jag leta..muffins kan ju inte bara försvinna..
och hittar min hund i sin korg..och vad äter han på?MINA Muffins..
dne rackare har varit i köket,hoppat upp på bordet och snott mina muffins..
lyckligtvis blev han inte sjuk..!!(skönt)
men han tyckte tydligen att han också skulle få några muffins..
vilken hund man har alltså..!