haha, katter alltså

MinIan

Trådstartare
:rofl: :rofl:
älskar dom djuren, vilka härliga djur.. :banana:
har 4 st nu..
mira- liten och galen
Musse- min lilla kelgris :D
Rita- konstig och "tuggar" :)
Poppe- underbar ^^

hur är era katter?
men visst.. det finns många katter som inte alls är så underbara.. men mina är och har alltid varit :banana:

Sv: haha, katter alltså

Lakrits- Tjock och gosig som tusan!
Buster- Galen och knäpp, blev tagen från sin mor för tidigt så han vet inte hur en katt ska beté sig riktigt. Allvarligt, RIKTIGT konstig. :p Om någon är intresserad har jag alla möjliga historier om honom.

ja, vi fick också en katt som blev för tidigt tagen ifrån hans mamma, han var inavel också, men det fick inte vi veta.. nejdå.. men jag ångrar det inte.. han var världens goaste katt tills någon matade han med råttgift.. suck..

Här hemma har jag en kaxig, gosig, snäll och busig röd/vit kisse som heter Måns.
Hos mamma finns:

Chleo-svart/vit, smal, långa ben, knäpp och avgudar mamma.
och
Molly-svart/vit, rund och go och gosig.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 205
Senast: Skjøldur
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 161
Senast: Vallmo
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 711
Hästvård Har en 26 åring som nu senaste vinter, hur vi än försökte, inte blev till något. Han var undernärd (inte smal), bukig, glanslös, hålögd...
Svar
12
· Visningar
3 502
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama