haha känns så dumt, vad ska jag säga??

R

ronjaXX

hej hej! nu får ni hjälpa mej!! ja och en vän ska imorgon fråga en person om vi kan bli medryttare på hennes hästar! vi känner henne knappt inte, vet typ bara vem hon är.. det känns så dumt att ringa så vi har bestämt oss för att gå dit och prata med henne..

men problemet är ju att vi blir så nervösa att vi stammar!!:rofl:
och jag har en kännsla av att hon knappt hinner öppna dörren innan vi har sägit våra namn, eller nått i den stilen:o

känns dumt att bar kasta ur sig: KAN VI BLI MEDRYTTARE PÅ DINA HÄSTAR???
utan man vill ju försöka vara trevlig och typ prata lite innan man frågar!! men vad ska man säga?

hur har era erfarenheter sett ut? både bra och dåliga?

Sv: haha känns så dumt, vad ska jag säga??

hej hej! nu får ni hjälpa mej!! ja och en vän ska imorgon fråga en person om vi kan bli medryttare på hennes hästar! vi känner henne knappt inte, vet typ bara vem hon är.. det känns så dumt att ringa så vi har bestämt oss för att gå dit och prata med henne..

men problemet är ju att vi blir så nervösa att vi stammar!!:rofl:
och jag har en kännsla av att hon knappt hinner öppna dörren innan vi har sägit våra namn, eller nått i den stilen:o

känns dumt att bar kasta ur sig: KAN VI BLI MEDRYTTARE PÅ DINA HÄSTAR???
utan man vill ju försöka vara trevlig och typ prata lite innan man frågar!! men vad ska man säga?

hur har era erfarenheter sett ut? både bra och dåliga?

Varför inte bara gå upp och knacka på och säga:

"Hejsan, ursäkta att vi stör". Så räcker ni i tur och ordning fram handen och hälsar med ett fast handslag och med ögonkontakt och säger era namn.

Sedan säger ni att om hon funderat på att skaffa medryttare till sina hästar så är ni intresserade.

Ni räcker över era namn och telefonnummer på en lapp och ursäktar igen för att ni har stört och säger att hon kan ringa när som, om hon är intresserad.

Börja inte med försäljningsstrategi om hur duktiga ni är. Vill hon ha medryttare, så antingen ringer hon eller hejdar er och ställer frågor om era kunskaper.

Jag skulle bli glad om någon kom och knackade på min dörr här ute skogen.

Hälsning Maja

tyckte ditt förslag var bra!

Instämmer. Jättebra förslag.
Jag skulle också bli jätteglad om någon hittade till mitt stall i skogen :)
//Jezz

Hej tack snälla för svaret! ska verkligen ta till mig det du skrev!
är lite nervös..

hon kommer väll bli livrädd när hon öppnar dörren och upptäcker att det står två röda körsbär utanför:o!:rofl:

men men.. det värsta man kan få är ju ett nej..

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 413
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
588
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 062
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar