Haflingertråden del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Haflingertråden del IV

Men ÅÅÅH! Vad TRÖG jag är! NU fattade jag ditt användarnamn, de la Isla! :rofl: :rofl: :rofl: Och jag har känt till det i ett år eller nåt. :o *skäms* (Eldfuxen kan också lite spanska)

Är det något en oinvigd borde fatta också :laugh: :confused:.

Utte (som inte alls kan spanska).

Ja men det var ju tur! Då slipper jag känna mig som världens mest korkade människa :laugh:.

Ja men det var ju tur! Då slipper jag känna mig som världens mest korkade människa :laugh:.

Det behöver du verkligen inte :)

Vi har känt de la Isla i 15 år :D och ungefär sen dess har vi brevväxlat med varandra - så t o m hennes postnummer sitter i ryggmärgen :)

Du är inte alls korkad.

På svenska blir det Ön men vad nu detta har i ett avelsforum att göra kan man ju undra?:D Är det renat av "avelstorka" i tråden!:crazy:

Hm, det har väl hänt förr att vi pratat om annat än avel i den här tråden?

Det blir säkert mer "avelssnack" efter riksutställningen och fölauktionen i Ebbs! :D

Du är inte alls korkad.

På svenska blir det Ön men vad nu detta har i ett avelsforum att göra kan man ju undra?:D Är det renat av "avelstorka" i tråden!:crazy:

Kul at du tittar in Linéa pea!

Lite allmän torka är det allt i tråden just nu :D, men jag tror (hoppas :bump:) som Eldfuxen att det blir mer fart efter Gislaved och Ebbs.

Du behöver inte känna dig det minsta korkad:), det betyder alltså "från Ön", vilket jag ju också är:)

Ser fram emot att läsa auktionskatalogen. Tänkte ladda ner den ikväll så man kan läsa i lugn och ro, och drömma lite;)

Jag sitter och lusläser allt ni skriver då jag blivit SÅÅÅÅ nyfiken på rasen.
Skulle någon jättevänlig skäl kunna berätta mer om dessa vackra hästar?
Sitter i en tråkig sits med en häst som blivit utdömd och tanken går ju så klart till vad jag ska göra om det inte går vägen på återbesöket.
Dottern vill kunna köra och rida, jag vill kunna rida lite då och då i skogen.
Är det viktbärande hästar? Hur stora...
Ja ni vet, vetgirig som jag är så vill jag veta aaaaaallt:D. Finns det föreningar osv?

*kl*

Vet ni vad???

För en tid sedan talade jag om här i tråden att jag deltog i en tävling i tidningen Lucky Rider. Det handlade om att man skulle maila in vad man tyckte om tidningen och vad man ville att de skulle skriva om i tidningen.
Mitt mail handlade förstås om rasen haflinger inom western och gissa.....min insändare kom med i tidningen och finns nu alltså där att läsa :bump:.

Roligt för mig och givetvis roligt för rasen:banana:

Huruvida jag vann något eller inte vet jag inte än för dom har inte uppdaterat hemsidan ännu där man kan läsa om vinnarna.
Håll tummarna

GRATTIS LAKRITS!
fetard-tuuut.gif

Men vad kul! Grattis :banana::bump:! Då måste jag ge mig ut och köpa det första numret någonsin i mitt liv av Lucky Rider :D. Har det kommit ut än?

Grattis! :bump:Jag har läst din artikel - väldigt fin skriven!

:
Hm, det har väl hänt förr att vi pratat om annat än avel i den här tråden?

Det blir säkert mer "avelssnack" efter riksutställningen och fölauktionen i Ebbs! :D

AHaaaaaaaa.......... det ni nu gör, kan vi kalla "Lugnet före stormen" förståds.... jag förstår...:D
de la Isla Välkommen till tråden "på riktigt". Kul att det kommer gammla haflinger folk ut ur buskarna!:)
Har redan skummat årets Ebbsföl-auktionskatalog, oj, oj det blir svårt att hålla det jag lovade min man, inga fler barn, förlåt föl i år:D
Rea Välkommen även till nya och nyfikna och förhoppningsvist nya haflingerfolk!:bump: Haflinger är en underbar ras och absolut viktbärande. Jag är varken ungdom eller lättviktare men mina haflinger släpar gladeligen och utan problem runt på mig i skog och mark!:bow:
Lakrits: :bump:GRATTIS du får bli dagens "Haflingerfreek"
Utte Tack, jag kikar in i ny och nä eller som smygläsande gäst!:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka