Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag o "Märta" varit hos vet. Hon har kotledsinflammation på båda fram,är sprutad och vi ska tillbaka om 2 v. Vet tror dock inte att det är så bra prognos eftersom hon troligtvis har gått med det länge.
Har aldrig sett henne spriga så fort och villigt som när hon var bedövad,gick knappt att få stopp på.
Tänk om hon ändå kunde bli bra,fast då lär jag inte ha en lugn o städad ponny utan ett speedat fartmonster![]()
Så fortsätt gärna med tumhållandet,det lär behövas! /L
Jätte grann grabb!![]()
Hmm tror du som jag att huvudet nedärvs från wildkogel?![]()
![]()
Finns det någon härinne som bor runt Växjö?
Så fortsätt gärna med tumhållandet,det lär behövas! /L
:
![]()
Shit!Din häst ser identisk ut med min mammas Haflinger!! Herregud, jag trodde det var honom du lagt ut bilder på först
Så sjukt lik, precis så där ser Wille ut när han står i stallgången!! Lägger ut ett par bilder på honom även om just de två inte är så lika din som vissa andra jag har, men orkar inte lägga upp nya nu på photobucket... Exteriörbilden är från förra sommaren, nu så är han mer musklad. Dressyrbilden är från tävlingsdebuten och numer så är han även tävlingsponny i hoppning o hoppar riktigt bra
Väntar på hoppbilder ifrån mammas medryttare men kan lägga upp här när de kommer!
Wildfang som han heter är också efter Wildkogel och importerad från Österrike!
![]()
![]()
Bidrar med lite nya sommarbilder på min flinga!
![]()
![]()
![]()
![]()