Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Haflinger

Meodeo och Barnado... Inte för att vara oförskämt - jag kanske har varit sömning innan när jag har läst era inlägg:o - eller är ni nya här?

Jag tycker Meodeo verkar bekant (kanske ny avatar?) men Barnado?

I hvilket fall som helst - kan ni inte presentera er och era hästar, så att nyfikna och sånna med minnesluckor kan bli uppdaterade? Det vore jätteroligt...

... Och känn er välkomna nya som gamla!:bow:
 
Sv: Haflinger

GT: Jag kunde inte se stallet, sidan kan inte visas fick jag fram. Och jag som är så nyfiken:crazy:
 
Sv: Haflinger

Ny är jag väl inte direkt, men har inte varit så aktiv på senaste tiden.
Har en egenuppfödd (eller min mor då) flinga -96 efter Nelson 2.
2007040401.jpg


Min "gamla" avatar om det är det du menar:
flingor3.jpg
 
Sv: Haflinger

hehe okok xP

Oftast ridskolehästar/ponnyer som inte har pass av någon konstigt anledning :S
 
Sv: Haflinger

Men det där såg ju inte alls farligt ut! Jag hade väntat mig värsta rucklet :D.

Det där stallet kan ju bli hur fint som helst! Så det är en femårs-plan som gäller tills flingorna ska börja ta plats? Då har du ju gott om tid på dig i allafall :). Är det tre boxar eller finns det fler som gömmer sig bakom något hörn?
 
Sv: Haflinger

ha ha nä så farligt är det inte!
igentligen har jag inte så lång tid på mig det ska hyras ut så fort det går, så jag måste fräscha upp det lite innan dess!
Har även ett tillhörande hus, men måste ner till stan och plugga i några år så även det sa hyras ut.
men sen när jag är färdig då ska ja bo på min hästgård med mina flingor!

Det är bara tre boxar med alldeles för höga boxväggar för små haffisar, hade mimba där ett tag och vilket jobb hon hade med att försöka se ut!:D
 
Sv: Haflinger

ser ju jätte fint ut:P vilken färg blir det:P? ska ni ta ner lie av boxväggarna då? precis flyttat:P:P?
Ja ja vet e nyfiken:p
 
Sv: Haflinger

ser ju jätte fint ut:P vilken färg blir det:P? ska ni ta ner lie av boxväggarna då? precis flyttat:P:P?
Ja ja vet e nyfiken:p

Färgen blir nog detsamma! vita väggar och brun betsat trä! nångång framöver ska det nog bli nån finare färg!;)
Blir nog till att ta ner lite av boxdörrarna om jag ska använda stallet, så att kusarna kan se ut!

Det är granngården jag köpt ihop med mina föräldrar, Byggdes på 30-talet av min farmors föräldrar så det är lite av en släkt gård!

Tyvär är den inget vidare som hästgård, för lite mark, dåligt med ridvägar och med bostadsområden som ploppar upp runt om...:crazy:

Ska hitta nåt bättre i framtiden! men det är långt dit!;)
 
Sv: Haflinger

Men det var ju inte så farligt, blir säkert toppenfint för några flingor framöver:) Skillnad när äldsta dottern byggde om ett ko stall till ett toppenstall för x antal år sedan. Det kan man kalla jobbigt :eek:
 
Sv: Haflinger

Det där kan ju bli ett toppenfint stall :).

Blir det hästlöst nu ett tag framöver om du ska läsa?
 
Sv: Haflinger

Visst har hon! Syns mest nu på vinterhalvåret, när manen är som renast! ;) Tycker personligen bäst om de som har störst kontrast mellan man/svans och päls, alla andra flingor är SJÄLVKLART också fina men ryser till lite extra för den sorten.
Här är hennes mamma:
flingor4.jpg
 
Sv: Haflinger

Visst har hon! Syns mest nu på vinterhalvåret, när manen är som renast! ;) Tycker personligen bäst om de som har störst kontrast mellan man/svans och päls, alla andra flingor är SJÄLVKLART också fina men ryser till lite extra för den sorten.
Här är hennes mamma:
flingor4.jpg


Håller med.... Min är inte en sån. Men det är ju inte bara utseendet som räknas:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning http://sv.tinypic.com/r/728zz6/9 Hjälp! Vad för rygg har denna häst? Har mega problem med sadel
Svar
10
· Visningar
1 595
Senast: caballus
·
Svar
0
· Visningar
476
Senast: Ketrawzc
·
Anläggning Hej på er tänkte om ni kan hjälpa mig lite? Det är dags att göra om sommarhagarna och är inte helt nöjd med hur dom är nu, då dom ligger...
Svar
9
· Visningar
1 159
Senast: Maléne
·
Hundavel & Ras Gjorde BPH beskrivning med vår Lagotto förra helgen. Superkul och han reagerade ungefär som jag trodde :) Otroligt positiv attityd...
Svar
8
· Visningar
833
Senast: Qosack
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp