Hade tänkt införskaffa lite paddar

Evergreen

Trådstartare
att ha under lindorna vid ridning. Var är bäst av Sånna i "filt" och sånna i bomull?

Alltså skyddar bäst, stödjer bäst o.sv

Såna i filt tkr jag e lite "jobbiga", de jag haft är ganska tjocka o hårda så det blir en skarp kant som kan ligga emot benet sen när man lindat ovanpå padden

Jag brukar ha dom i bomull (vita, tunna) från Börjes, de är lätta att använda o "smidiga". Sen har jag oxå några paddar från Mia's RS, det är typ teddy på insidan. Oxå jättebra o smidiga att använda.
Likaså de från eskadron ("räfflade") är oxå kanon!

Liknande trådar

Utrustning Hej Behöver lite tips. Har en kvalitetssadel "Butet" som är något smal vid manken och vid sadelprovning sa sadelprovaren att jag...
Svar
16
· Visningar
664
Senast: Smultron
·
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
422
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
548
Senast: tuaphua
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
471
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka