Sv: Hade ni tagit upp detta med dagis?
Detta kommer jag absolut att ta upp. Även om hon vet om tystandsplikten vilket fsk personelen sagt till mig att hon gjorde,vad säger att hon "minns" den nästa gång hon är lite på lyset. Denna tjej eller rättare sagt hela den familjen är ganska kända för att festa ofta och mycket och i stort sett brukar ingen fest de varit på slutatmed att de gått hem lugnt och sansat utan det verkar vara lag för dem att bli dyngraka och skapa iaf ett bråk med någon.
Du kan ju även ta upp att du tycker det är viktigt att man känner förtroende och litar på personalen när man lämnar sitt barn på förskolan och att du inte känner det förtroende för tjejen ifråga då hon dels tydligt visar att hon tycker illa om din son, samt att hon inte kan hålla sig till tystnadsplikten. Du kan ju fråga om de skulle vilja lämna sina barn på förskolan under de premisserna. För även om man inte gillar alla barn på förskolan, så uttrycker man sig inte som hon gjort till en förälder eller andra.
Detta kommer jag absolut att ta upp. Även om hon vet om tystandsplikten vilket fsk personelen sagt till mig att hon gjorde,vad säger att hon "minns" den nästa gång hon är lite på lyset. Denna tjej eller rättare sagt hela den familjen är ganska kända för att festa ofta och mycket och i stort sett brukar ingen fest de varit på slutatmed att de gått hem lugnt och sansat utan det verkar vara lag för dem att bli dyngraka och skapa iaf ett bråk med någon.