hackney, morgan, dutch harness horse osv..

Sv: hackney, morgan, dutch harness horse osv..

Oj ne d skulle vara till bright_sara.Är Trygg=Cissi måntro??

Nej, Trygg är Trygg som stod på den underbara lösdriften.;)

Sedan stod min lille skimmelwelsh med O´boy men det var innan du kom in i bilden antar jag.
Eller..jag tror jag såg dig i stallet någon gång när Alice´s matte skulle ge dig en körlektion med..det måste ha varit O´boy antar jag?:)

Så du måste alltså ha haft hand om O´boy i sedan årskiftet -07 eller?

Nej, Trygg är Trygg som stod på den underbara lösdriften.;)

Sedan stod min lille skimmelwelsh med O´boy men det var innan du kom in i bilden antar jag.
Eller..jag tror jag såg dig i stallet någon gång när Alice´s matte skulle ge dig en körlektion med..det måste ha varit O´boy antar jag?:)

Så du måste alltså ha haft hand om O´boy i sedan årskiftet -07 eller?

Jag var och tittade på O`boy sista veckan i Juli 2006.Hjälp vad tiden går fort :eek:

Men vart har du hållit hus då?

Jag har inte sett dig på några stallmöten eller att du hjälpte till med ponniernas lösdrift osv..
Men då måste du ju veta vem den lille skimmelwelshen var då?

Han flyttades vid årskiftet därifrån.
Han stod där i o f bara några månader men ändå!!
Det var därför jag antog att det var efter det som du började ta hand om O´boy.
Eller var det så att du i början bara tog lektioner kanske?

För det låter ju inte klokt att vi har haft häst i samma hage men aldrig träffats!:rofl:

Eller är jag och snurrar på fel år nu..
Näää, jag fick hem welshen -06, det är jag helt säker på!

Senast ändrad:

Tack, hon är väldigt häftig under sadel också. Har någon bilder på mamma från när hon var yngre? Jag har endast en huvudbild som inte är så jättekul. Sen såg jag ju henne förra året men åldern har tagit ut sin rätt så jag tror inte att mitt intryck var särskilt rättvist. ;)

Hmm jag vet inte men jag började inte sköta om honom förra året så det måste ha varit 06.
Ja jag tog mest lektioner och var där och kännde honom då.Var inte på några stallmöten och några sådana saker.Har haft honom på foder sen i början på hösten.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 811
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Mitt i en utredning med sonen. Skolan fungerar inte alls. Han är där och han ”sköter” sig, men det blir ingenting gjort. Läste just...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 095
Senast: Araminta
·
Övr. Barn Min sjuåring kissar på sig nästan dagligen. Vi har efter rätt lång väntetid fått en tid till barn-ungdomsmottagning, men att det nog...
Svar
18
· Visningar
3 088
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka