Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi skall till banken för att höra om vi kan få lån till hus och vad som krävs. Behöver vi ha med några papper?
Har ett hus vi ev skall köpa och det finns lån på det, skall dom pappren med?
Jag var till banken nyligen för ett lånelöfte (ärvt hus med lån). Jag hade inga papper med mig utan han slog upp det han behövde på datorn (min ekonomi, pantbrev på huset osv). Nu är ju det här ett litet kontor där de känner mig väl men det borde vara lika överallt tycker jag.
Lycka till, för mig gick det bra plus att jag fick också höja lite (renoveringar.... ).
Juridik & Ekonomi
Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
Juridik & Ekonomi
Vi ska eventuellt köpa en liten gård och måste då byta bank för bolånet. Vi har SBAB i dagsläget och är supernöjda, men tyvärr så lånar...
Hundavel & Ras Jag tror personligen att SKKs agerande (som jag inte vet mycket mer om än vad jag läst här) kommer av att de a) inser att det brinner i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.