Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som har småbarn och häst.
Hur får ni ihop det?
Har ni hästen hemma eller inackorderad?
Om ni har den inhyrd nånstans hur långt har ni till stallet?
Hur får ni tiden att räcka till åt både häst och barn?
tävlar ni?
tycker inte man ska ge upp sina vanor och intressen bara för att man blir förälder.
Hur får ni ihop det?
Om ni har den inhyrd nånstans hur långt har ni till stallet?
tävlar ni?
Saknar hästarna nåt så enormt och har fått ett erbjudande
om att köpa en unghäst som ska säljas om 1 ev 2 år. Absolut tidigast om 1. Känner ägaren väl och hon är enormt duktig på hästar. Han (valack) får alltså jättebra träning och skötsel nu
Han är jättefin och otroligt trevlig och hantera, helt underbar.
3 färgad skäck Tränas med inriktning på att bli westernhäst vilket är precis vad jag vill hålla på med. Blir lagom stor för att passa som trailhäst.
Har haft en skada (sparkskada i bogen) men det är helt utrett och utläkt nu. Inget han får några men av.
Men funderar på hur man får ihop det med tiden.
Hur får ni ihop det?
Får ihop det bra även om jag inte kan vara ute i stallet & fixa på dagarna då min son hatar att ligga i barnvagn som inte rör sig
Just nu har mina hästar haft en höstvila & det har kommit snö så jag måste få på dem nya skor med broddar innan jag kan sätta igång med ridningen igen.
Det enda problemet jag kan hitta är att inte kunna gå ut & fixa i stallet på dagarna , tex med nya hagar, när sambon kommer från jobbet är det redan mörkt & man ser inget utomhus, sånt får jag lösa på helgerna helt enkelt.
Eget stall på gården.
Jag är mammaledig(borde heta mammajobb ist) på dagarna & i stallet på kvällarna.
tävlar ni?
Ja, men här uppe sträcker sig bara säsongen från maj till september & få tävlingar dessutom.