Ha barn i Umeå !!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ninnie

Trådstartare
Jag har kommit in till tandläkarutb i Umeå och flyttar om knappt två veckor !! :)

Då jag är ensamstående med min lilla ettåriga flicka så har jag en del bekymmer.

Jag skulle vilja ha tips om bra privata dagmammor och kanske någon "extramormor" som kan ställa upp på kvällar m.m. när jag har grupparbeten o dylikt.

Enormt tacksam för alla tips jag kan få. Även aktiviteter för mig och min lilla tös.
Tack på förhand från Ninnie
 
Sv: Ha barn i Umeå !!

Vet inte så mkt om några dina frågor mer än att det finns massor av barn i din flickas ålder på Tomtebo. Tyvärr ur den synvinkeln att det är svårt att få förskoleplats på området - kul ur den synvinkeln att det kommer finnas massor med kompisar!

Tomtebo är ett av de områden som ligger nära universitetet.

Privata dagmammor har jag aldrig hört någon prata om men då är jag inte inne i småbarnssvängen heller.

Javan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 799
Senast: alazzi
·
Övr. Barn Långt och ganska rörigt inlägg Hej alla. Skriver detta anonymt då jag inte vill outa mig själv eller familjen. Jag är bonusförälder...
Svar
13
· Visningar
2 467
Senast: Killaloe
·
S
Hästmänniskan Ni som jobbar på eller rider på ridskolor kan ni inte berätta lite i korta drag om vad det är för verksamheter som bedrivs, hur många...
Svar
10
· Visningar
2 174
Senast: Lucta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp