Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min tjej 3 år skulle jättegärna vilja ha underkläder med spindelmannen motiv!
Tror ni det finns? Nä inte där jag har tittat iallafall.
På killkalsonger javisst, men på tjejtrosor är det små söta gulliga kattungar och liknande.
Vill inte behöva köpa kalsonger för att hon ska kunna få de motiv hon vill ha.
Tips?
Bra du nämnde det där med shorts, hade jag nässtan glömt. I sommras letade jag shorts åt våran 3 1/2 åring. Och det är som du säger, ingenting på tjejsidan mer än sladdriga saker...och en annan sak: dom sladdriga shortsen dom visade mig, var HÖGT skuren i benen och så kort så dom slutade väl runt ljumsken. Tyckte inte riktigt den stilen passade en så pass ung tjej.
Lallade man över på killsidan hittade man det ena och det andra i shortsväg, rymliga byxor, slitstarkt tyg, dock ej bomull som jag ville ha. Tycker tex jeansshorts och andra starka tyger blir lite varma mitt i sommaren. Men som sagt, enda bomullsshortsena var på tjejsidan och den modellen passade bättre på en tonåring som vill visa upp sig lite .
Men det är svårt att hitta killkläder med färger
Eftersom definitionen av "killkläder" inte är kläder en kille har på sig utan snarare mörka, dova färger (med "coola" tryck) så är det såklart svårt. Om du går ifrån tänket att han måste ha just "killkläder" kanske det blir lättare? Är jag inne på de här vanligare affärskedjorna handlar jag på båda barnavdelningarna. Det är ju barnkläder på båda, så därför ser jag inte varför jag inte ska kunna ta det jag tycker är snyggt bara för att det hänger på "fel" avdelning.