Mynta2
Trådstartare
Men det kanske ni insett...men inte jag för jag upptäckte det i dag. Skulle köpa en mössa till dottern. Det hängde 4 toppluvemodeller på väggen. På tjejsidan Hello Kitty och Bambi, på killsidan 2 olika cars motiv. Bara den uppdelningen får mig att bli sur. Alltså uppdelningen ang motiv. Nåja, tjejmössorna var extremt tunna och sladdriga, så jag kände på dom på killsidan. De var väldigt god kvalitee, mjuka och tjocka. Öhh, varför ska samma mössor vara olika ? Ska tjejerna frysa och killarna vara varma ??
Gick och kollade på långärmade tröjor. INGENSTANS på tjejsidan hittade jag en tröja varmare än en T-shirt . Det var sladdriga, nästan genomskinliga saker med mycket smala ärmar. På killsidan hittades varma collegietröjor, tuffa huvtröjor, medeltjocka tröjor. Va fan...ska tjejer bara sitta stilla och vara fina eller vad är det frågan om ??
Tror ni man hittar mysbyxor på tjejsidan ? Näe, bara tights och sånt skit. Däremot på killsidan finns det....men inte en färgklick så långt ögat når. Bruna, svarta, gråa och mörkgröna...jippi
Att inte klädkedjorna kan skärpa till sig.
Gick och kollade på långärmade tröjor. INGENSTANS på tjejsidan hittade jag en tröja varmare än en T-shirt . Det var sladdriga, nästan genomskinliga saker med mycket smala ärmar. På killsidan hittades varma collegietröjor, tuffa huvtröjor, medeltjocka tröjor. Va fan...ska tjejer bara sitta stilla och vara fina eller vad är det frågan om ??
Tror ni man hittar mysbyxor på tjejsidan ? Näe, bara tights och sånt skit. Däremot på killsidan finns det....men inte en färgklick så långt ögat når. Bruna, svarta, gråa och mörkgröna...jippi
Att inte klädkedjorna kan skärpa till sig.