H**ks nubuckstövlar?

Har inga själv,men tycker dom ser ut som en sämre kopia av MH high rider :crazy:

Tyckte de såg soggiga ut = fula.. :)
ett försök att härma/koppa MH snygga stövlar.. :angel:

Hm...jag syns de var fina :) Nu har inte jag så veldig mycket penger å bruke på ridstøvlar, men jag tenkte å kjøpa sånne å ha til vinteren, jag rider masse på tur og utendørsridebane. Dom e sikkert supert til mitt bruk. JAg e inte så viktig på merke og sånt, så lenge jag trivs med dom så e det det viktigaste ! :rofl:

MVH Vivian -fattiglus

jag skulle hellre lägga pengarna på ett par MH stövlar i "syntet" som är super bra i kvalliteten... Om det är de Svarta stövlarna ni pratar om... men de bruna stövlarna är skit snygga!! De kan man lugnt lägga ner pengarna på! :)

Okei, jag mente de bruna, med fårskinnfor. De ser himla snygg ut :D
Nån som vet hur de e i størrelsen ? Jag bruker normalt 38, burda jag bestille et nummer større eller ? Nån såm vet ?

MVH Vivian & Ulvar

Jag har deras förra modell med kardborre uppe på skaftet och piléfoder. Jag gillar dom skarpt! Helt klart värda sitt pris. Tycker att den nya modellen de har nu är snyggare.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att inte kapa en annan tråd … Vad kostar det egentligen att ha häst idag? Priset varierar ju kraftigt beroende på var man bor och om...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 989
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 011
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 999
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv