H**ks konto?

P

Pretty_Fly

Är det någon som har det? hur funkar det? om jag till exempel handlar för 1000 kr o vill betala detta direkt när räkningen kommer, går det? (alltså inte dela upp det på typ 6 mån.)
är det några extra avgifter förutom räntan som tillkommer?

Jagh ar hööks konto och det är fritt fram att betala hela skulde när mna vill, det som tillkommer är ränta samt avi avgift.

Du kan betala hela skulden på en gång om du vill, men jag minns inte om det är någon typ av uppläggningsavgift. Det var ett tag sedan jag skaffade mitt konto...
Du kan ju ringa och fråga. :)

Liknande trådar

Hemmet Är 1.65 kr/kWh ett bra pris? Kan binda på det och tycker inte det känns så himla dyrt? Tänker att huset förbrukar typ 8000/år (förra...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 401
Hästmänniskan Hej Jag står på ett stall där det även är en ridskola så de har en anställd som ska ta hand om ridskolehästarna, men då så ska h*n...
Svar
9
· Visningar
2 643
Senast: Kjerulfia
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På ett sätt tycker jag att det går bra att försöka strama åt min ekonomi, men på ett annat sätt så funkar det uruselt. Det som fungerar...
Svar
0
· Visningar
830
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Motionscykel?
  • Lego 5 årig kille

Hund, Katt, Andra Djur