H**ks fårskinnsfodrade nubuckstövlar - är de bra?

Har provat dom på Hööks, men de fanns bara i strl 41 och 39 och gissa vad jag har... :smirk: Dom var assköna, skinnet var jättesmidigt och fårskinnet väldigt gosigt... Det enda jag reagerade på vara tt blixtlåsen var lite sega och hängde sig stup i kvarten. Vill ha dom iaf. :love: :)

Jag har köpt ett par såna, men jag fick lämna in dom och bredda blixtlåset, och ändå är inte jag speciellt bred över vaderna. Men för övrigt är dom jättesköna.(små i stl.)

Jeg har forrige utgaven av disse støvlene, altså med syntetfor, og er kjempefornøyd med de! Og med ekte fåreskinn inni må de jo være enda bedre!!!

Trege glidelåser bruker å "gå seg til", de glir lettere når de har blitt dratt opp og ned en del ganger.

:)

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Småbarn På min dotters förskola sover barnen alltid utomhus. Vi har funderat lite över vad vi ska klä dottern i i vinter när hon sover i vagnen...
Svar
14
· Visningar
1 556
Senast: Kilauea
·
Foder & Strö Jag funderar på att byta från vanlig halmbädd där hela boxen mockas igenom varje dag till permanentbädd. Står i kallstall, så jag vill...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: tanten
·
Hundhälsa Funderat lite extra på hur olika det kan vara mellan raser och individer på när och om hunden behöver ha tröjor, täcken och skor och...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 620
Senast: fejt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Värma spenat?
  • Tjockistråden 4
  • Valet i USA