Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har provat dom på Hööks, men de fanns bara i strl 41 och 39 och gissa vad jag har... :smirk: Dom var assköna, skinnet var jättesmidigt och fårskinnet väldigt gosigt... Det enda jag reagerade på vara tt blixtlåsen var lite sega och hängde sig stup i kvarten. Vill ha dom iaf.
Jag har köpt ett par såna, men jag fick lämna in dom och bredda blixtlåset, och ändå är inte jag speciellt bred över vaderna. Men för övrigt är dom jättesköna.(små i stl.)
Hundavel & Ras Ser absolut ingen anledning till att ni inte skulle börja leta efter en pudelkennel som passar er. Läs på lite om hälsotester och bph. I...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.