Gunnar - jag blir sjösjuk

Susan

Trådstartare
den här breeeeeda reklamen...

jag vill ha min favvolist till vä, med den uppe så flyttar sig trådramen kors och tvärs om man skall svar på inlägg, och jag som redan är fumlig från början...

ramen åker hit och dit, och jag blir helt snurrig

Sv: Gunnar - jag blir sjösjuk

Det där händer på mina jobbdatorer, men inte på min dator hemma. Då gör jag slutsatsen att det handlar om en inställningsgrej på användarsidan. Men vad för inställning det handlar har jag ingen pejl på, så frågan kanske istället ska ställas under 'dator'?

Liknande trådar

Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 245
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 734
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Hej,mina vänner på Bukefalos. Jag kallar er mina vänner,för detta forum är verkligen fantastiskt. Man får ett så oerhört fint stöd och...
Svar
19
· Visningar
4 707
Senast: _Taggis_
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 202
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II