Gummimatta

Sv: Gummimatta

Jag hade bädd tidigare men fick det inte att fungera så bra, förbrukade spån/torv utan dess like. Kändes som att bädden förstörde det nya som jag lade in :mad: Ska bli intressant att testa gummimatta i boxen :)

Sv: Gummimatta

Vilket strö bytte ni till? Blev bara lite nyfiken :)

Vi bytte till halmpellets, en vansinnig skillnad i förbrukning. Från att ha kört ut en kärra torv från en box till att köra ut en kärra fylld till 75-100 % ur två boxar. Men då tror jag ändå att jag mockar väldigt generöst.:o

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi fick hem ett fullblodssto i somras, och har väl ändå upplevt henne som småbrunstig sen dess. Hon går i hage med två äldre...
Svar
2
· Visningar
337
Senast: Bison
·
Anläggning Vi planerar att anlägga en spolplats utomhus till våren och jag vill gärna höra om era bra och dåliga erfarenheter av liknande. I...
Svar
14
· Visningar
983
Senast: hamilton1
·
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
340
Senast: Malva1978
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
659
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka