Gummimatta

Sv: Gummimatta

Jag hade bädd tidigare men fick det inte att fungera så bra, förbrukade spån/torv utan dess like. Kändes som att bädden förstörde det nya som jag lade in :mad: Ska bli intressant att testa gummimatta i boxen :)

Sv: Gummimatta

Vilket strö bytte ni till? Blev bara lite nyfiken :)

Vi bytte till halmpellets, en vansinnig skillnad i förbrukning. Från att ha kört ut en kärra torv från en box till att köra ut en kärra fylld till 75-100 % ur två boxar. Men då tror jag ändå att jag mockar väldigt generöst.:o

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi fick hem ett fullblodssto i somras, och har väl ändå upplevt henne som småbrunstig sen dess. Hon går i hage med två äldre...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: Bison
·
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 929
Senast: MayGrace
·
Hästvård Min häst har gipsad bakhov pga. sår i sulan. Ytterst är gipset tejpat med silvertejp, men känns som att silvertejpen inte kommer hålla i...
Svar
15
· Visningar
876
Senast: Lejd
·
Anläggning Vi planerar att anlägga en spolplats utomhus till våren och jag vill gärna höra om era bra och dåliga erfarenheter av liknande. I...
Svar
14
· Visningar
1 150
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka