Gummiklätt checkbett

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Beverly
  • Startdatum Startdatum
B

Beverly

Tänkte be om hjälp! Jag är på jakt efter ett bett, har letat högt och lågt men utan framgång... så... är det någon som vet var man kan få fatt i ett gummiklätt checkbett 9,5cm långt? Har ett sånt nu och det fungerar perfekt, problemet är att det börjar bli alldeles för slitet...:( Och att hitta ett nytt har visat sig vara ganska omöjligt!:o Nån som kan hjälpa mig...?

Sv: Gummiklätt checkbett

jag vet inte heller men letar också efter ett checkbett i lite storlek?????

Senast ändrad av en moderator:

Jag har ett läderklätt, tror det är 9,5cm, ska kolla imorgon.
Köpa?
Gummiklätt har jag faktiskt aldrig sett...

hittade ett i en annan tråd, tror det var 9.5 men LÄDERKLÄTT

40602.jpg

Jag har köpt mitt gummiklädda på Ladugårdsinrede - jag antar att de även har din storlek...

Kanske inte hjälper dig eftersom minsta storleken de har är 10,5 men Lillhästen har i alla fall gummiklädda käkpinnar. Klicka på Travshop i vänstra kolumnen. Kanske hjälper det någon annan..

ftbett8.jpg

Mvh/Somi

Tänkte be om hjälp! Jag är på jakt efter ett bett, har letat högt och lågt men utan framgång... så... är det någon som vet var man kan få fatt i ett gummiklätt checkbett 9,5cm långt? Har ett sånt nu och det fungerar perfekt, problemet är att det börjar bli alldeles för slitet...:( Och att hitta ett nytt har visat sig vara ganska omöjligt!:o Nån som kan hjälpa mig...?

Hej!

På bole.nu finns det under Trav och sedan Bett ett gummiklätt käkbett. Det står inte ur långt det är med du kan ju ringa dom och kolla eller kolla i deras katalog där det borde stå.. Det kostar endast 104 kr. 130 med moms! :)

//Erika

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 244
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 222
Senast: Hazel
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
3 053
Senast: NOC14
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 777
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar