Gummigropar

Natasja

Trådstartare
Förr ett antal år sedan anlade många travbanor gummigropar för longering, som material användes oftast något som jag tror kallades för kabelflis (strimlat gummi). Vet ni om det går att köpa sådant material idag?

Sv: Gummigropar

Vet inte om det finns längre, det är inte miljövänligt eftersom gummit "läcker" ut giftiga ämnen i marken.

Det är annars ett suveränt material, det fyser ju inte:D

oj den på bodentravet togs bort för kanske 15 år sen mest för att den viss travtrnare ockuperade den och hade den som rasthage haha

Tyvärr förbjudet att ha nuförtiden...
Vi hade sand och gummiflis till paddocken förr å det var skitbra! men, men det är ju bra att dom tänker på miljön:D

Liknande trådar

Övr. Hund Min hund tål tyvärr inte nickel. Halsband och koppel har jag hittat med mässingspännen (mässing innehåller inte nickel). Dessvärre...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: ufot
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
884
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 346
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar