gummifötter till gåstavar

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 602

ameo

Trådstartare
Moderator
Jag har ett par gåstavar av märket SOC, som har ett antal år på nacken. De behöver nya gummifötter, men Stadium verkar inte sälja såna längre (åtminstone inte stavar av det märket, hittar inga såna fötter heller)

Eftersom jag inte har koll - ser alla stavar liknande ut, så att man kan köpa vilka gummifötter som helst? Eller måste man köpa rätt märke?

Så här ser mina ut:
1606492186050.webp

kanske någon vet vad jag kan, respektive inte kan använda för gummifötter till dem?

Jag köper de gummifötter som finns tillgängliga, när min mammas eller min stavar behöver nya gummifötter. Det har hittills gått bra.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
951
Senast: Ajda
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 397
Senast: Johanna1988
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
531
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 193

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka