gummifötter till gåstavar

ameo

Trådstartare
Moderator
Jag har ett par gåstavar av märket SOC, som har ett antal år på nacken. De behöver nya gummifötter, men Stadium verkar inte sälja såna längre (åtminstone inte stavar av det märket, hittar inga såna fötter heller)

Eftersom jag inte har koll - ser alla stavar liknande ut, så att man kan köpa vilka gummifötter som helst? Eller måste man köpa rätt märke?

Så här ser mina ut:
1606492186050.png


kanske någon vet vad jag kan, respektive inte kan använda för gummifötter till dem?
 
Jag köper de gummifötter som finns tillgängliga, när min mammas eller min stavar behöver nya gummifötter. Det har hittills gått bra.
 

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
843
Senast: Ajda
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 753
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 955
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 495
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Tillskott för hund med skaldjurs allergi?
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp